(0)

4:e advent och en dag kvar till julafton.

Herregud, vd tiden går. Hinner inte riktigt med. Känns som om det var jul nyss och nu är denna underbara högtid här igen.

Firade sista advent med att dels jobba men  även njuta av pepparkakor och glögg i skenet av adventsljusstaken sjungandes julsånger med min syster och pojkvän. Enormt kul, flummade till det hela som vanligt.

Har varit inne i sta och sagt upp lägenheten och gjort sista julshoppingen med äldsta systern. Jag var färdig men inte hon så jag öljde med och fick sen hjälp att hämta lite saker från förrådet. Är nu  bara lite trams kvar och sånt vi vill bli av med. Får se om nån vill ha lite möbler.

Nä, nu måste jag sova innan jag däckar.
GOD JUL

2008-12-23 @ 01:09:34


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.