(0)

Ut och njut av vädret!

God morgon alla glada!
Jag har precis kommit in från morgon promenaden, gud så skönt det va. Strålande solsken, fåglar som kvittrar och nästan inga andra människor ute. Kunde ha Andie lös hela vägen och han blev så trött att jag fick dra honom hem, tihi. Gick och lyssnade på rix morgon zoo och roligare jobb kan man nog inte ha. Idag hade de konjak provar dag och de blev lite små lulliga. Gerts fredagsfräckisar var ovanligt roligare, men det kanske var min dåliga humor.
Idag ska jag köpa en ny dammsugare, fick mer i lön än vad jag trodde så nu ska jag köpa en som inte tjuter. Sen ska jag till Ylva och fläta hennes hår. Ska försöka övertala henne att sitta på balkongen om det är sol där, om inte vill jag inte en gräsmatta med sol. Dumt att inte försöka få lite färg medans solen är ute och hälsar på. Efter detta ska jag jobba. Ska bli ganska kul förutom att jag vickat foten så jag har lite ont när jag går, men men, jag står nog ut. Hoppas det ska vara fint väder hela helgen, ska jobba hela och ska vara ute men med min otur börjar det säkert regna, haha.
Nä  nu ska jag äta lite frukost.
Kram alla och passa på att njuta av solen.

2008-04-25 @ 09:53:55


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.