(2)

Trött jag!

Idag har det  varit full rulle. Var hos nettiz med Andie och pratade en massa strunt ett par timmar, riktigt skönt med lite tjejsnack. Sen mötte vi min mor så hon fick sitt handikapps kort, hem äta lite. Titta på lägenheten, sen till min syster, vidare hem och då lånade mamma bilen hem. Tjohopp, hemma igen.

Lägenheten var jättefin men väldigt konstigt planerad så vi har valt att tacka nej till den. Kändes lite som ett steg tillbaka att flytta till en två så vi väntar nog ett tag och ser vad det dyker upp.

Mammas Saab har återigen gått sönder och hon har större användning för bil än vad jag har så den är utlånad över helgen. Jag ska åka buss till jobbet, tur att jag inte jobbar dag utan kväll. Är ganska skönt att åka buss men det tar lite längre tid. Som tur är åker bussen hemifrån hela vägen till jobbet så jag slipper byta.

Mamma ska ha en visning till på huset då dem som är intresserade hela tiden backar ut, hon börjar bli något trött på detta velande och det kan ma ju förstå. Hoppas det är färdigt snart, dör hennes skull.

Pratade med flickorna idag om hur man får sin blogg att synas och läsas mer och helt ärligt fattade jag ingenting, ska fråga blogg experten Andrea tror jag.

Har lagt in länkar till tjejernas bloggar men jag vet ej om det blev rätt, har återigen ändrat lite på bloggen, kan inte låta bli att pilla, hihi. Säg vad ni tycker.

Ha det gött alla glada

2008-04-09 @ 21:08:40

Postat av: Andie

fniss... vet inte om jag är någon blogg expert direkt men det gäller att regga sin blogg på topplistor och sånt så att den lixom kommer ut i ljuset. Det finns ju många bloggar där ute...
Tråkigt att höra att lägenheten inte var det ni letade efter men jag kan förstå att det känns som ett kliv tillbaka när man har en trea. Kanske ska kolla upp det där med att kanske köpa?? Och det var ju inte alls bra att folk backar ur när det gäller försäljningen av huset.Hoppas det blir sålt någon gång för mammans skull.

23:03:19 den 2008-04-09

Postat av: Ida

Snygg bakgrund!! Betydligt bättre än den förra då man inte kunde se något KRAMEN

11:19:41 den 2008-04-13


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.