(1)

Norrmän m.m

Rolig historia om de stackars mobbade norrmännen.
 Ett norkst par pratar
Mannen: De sa att det skulle snöa på radion
Frun svarar: Då är det bäst att du täcker över den.

Av någon anledning tyckte jag att den var enormt rolig men jag e ju trött.

Har hittat alla avsnitt Ducktales och har haft nostalgi noja och sett på 27 avsnitt.
Har även passat på att göra lite armband igen. Måste ju sysselsätta händerna med nåt.
armband gjort på säkerhetsnålararmband gjort på säkerhetsnålar

armband gjort på säkerhetsnålar2armband gjort på säkerhetsnålar 2

virkat armband av grön smyckestrådVirkat armband gjord av mörkgrön smyckestråd

Om det är någon som vill nåt smycke gjort eller är intresserad av smyckesdejt så hör av er.
Nu ska jag glo på Futuram, Kjam

2008-04-10 @ 23:50:45

Postat av: Andie

Smyckes dejt låter roligt och skulle kanske gå att kombineras med ett the-party som jag gått och funderat på ett tag. Vi kanske kan styra upp något?!

11:10:10 den 2008-04-12


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.