(2)

Kanske färdig hihi.

Nja, kanske inte kommer snart göra en mörkare variant. Naturligtvis med Puh, det är ju lite jag eller.
Idag har man jobbat och stressat hela kvällen, eller inte. Har jobbat med viss som lätt blir stressade och inte tänker så praktiskt ibland och då blir jag tvärtemot bara för att jag inte vill stressa, nån mer som e som jag.
Imorrn ska jag dels till nettan och prata lite skit, eller mycket som det har en tendens att bli. På kvällen ska jag och Robert åka och titta på en lgh i sävja trots att de före oss i kön har sagt ja. Förhoppningsvis så får dem inte den ändå, taskigt kanske att önska så men jag vill verkligen flytta nu. En annan stackars granne fick sin mc stulen igår trots att den var låst och stod precis framför porten. Ännu en anledning att flytta.
Ja ja nu ska jag dricka the´ och läsa lite.
Ps. vad tycker ni om designen för att vara nästan första e jag ganska nöjd.
kjamizzar

2008-04-08 @ 23:30:41

Postat av: Andie

Hoppas ni får lägenheten annars är det bara att söka vidare i andra områden.
Du behöver nog göra en mörkare varitation av din bakgrund för den är väldigt svår att läsa måste jag dock säga... Men du löser det säkert.

09:07:50 den 2008-04-09

Postat av: Andie

Mycket bättre vännen!

19:55:01 den 2008-04-09


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.