(0)

J#vla skit!

Klantskallen jag har tappat mobilen i toan, skit, skit, skit. morr, morr, massor me morr. Som tur är har jag två gamla telefoner hemma som jag kan använda istället. Den ja tänkte ta är tom ganska söt och får plats perfekt i bh:n. Tråkigt nog för Robert däremot är att jag nu är på sverige s dåligaste humör. Måste åka på personalmöte och det har jag ingen lust med alls. J#kla tur att det är fint väder, annars vet det tusan om jag skulle orka göra något.

Sista april är imorrn och planen är att vi ska grilla och ta det lugnt. Brukar ha riktig stor fest varje april men iår börjar jag sju dan efter så det får bli lite lugnare iår. Ni som vill får fortfarande komma men så ni vet iallfall. Har fått beställning av Roger att göra ostsallad så det ska göras idag oxå. Usch vill inte göra något alls. Shit, vilket taskigt humör jag e på. BLÄÄÄÄ.

Ska försöka hitta en verkstad idag oxå, måste byta till sommardäcken. Fundera på att åka till Bildemo. Det var där jag köpte mina vinterdäck och dem var trevliga där, känner att jag inte orkar tjafsa med någon, men jag vet inte än.

Nä nu ska jag äta frukost och förhoppningsvis lugna ner mig lite.

2008-04-29 @ 11:19:08


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.