(2)

Ingen hjärna så långt ögat kan se!

Glömde bort att skriva att jag kollat på båtresan igen. Kan inte åka den 22:a eftersom robert fyller den 23:e så det får bli 2 veckor efter det och så långt fram kan ma inte boka. Kollade ändå upp vad det skulle kosta. Skulle bli till Tallin med båten Viktoria. Kollade på en vanlig hytt, me fönster så klart, skulle kosta ca 1600 för hytten. En handikappshytt, som man kan sova 4 i skulle kosta 1784 eller 1244 beroende på omdet var med eller utan fönster. Kollade inte med mat för min dator är cp. Se, nu kom mitt dåliga humör upp igen, morr. Tänkte boka ordentligt nästa vecka för då kan man det så ni som vill med, hör av er.

Nu ska jag äta frukost. Kjam

2008-04-29 @ 11:24:14

Postat av: Ida

Hej hej!! Ska kolla på mitt schema om ja kan åka då Vårat höstschema e ju inte klart än så ja ska fixa d nästa vecka (förhoppningsvis) *ler* Ha d gött KRAM

14:33:17 den 2008-04-30

Postat av: Andie

Kom på att det är bättre att åka efter den helgen vi hade tänkt för då har man ju hunnit få lön...
over and out

12:33:39 den 2008-05-01


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.