(0)

Fars dag

  Då var man här igen, kan inte låta bli och skriva ibland, det kliar i fingrarna.

Efter denna ganska meningslösa kommentar måste jag säga grattis till alla pappor här i världen, hoppas ni har en  fin dag åtminstone lite.

Mina far har firats med tårta, whisky, familjemiddag och en pokerkväll. åkte till mamma runt tre, fikade och sen spelade vi poker i ett par timmar medan steken blev färdig. riktigt skoj, alla var med och vi skämtade, diskuterade och självklar skämtade och gjorde narr av varandra vilket hör till iallafalla i våran familj.
Åkte inte hem förrän halv tio, hihi, som vanligt med min planering går den åt skogen.

Denna vecka är det jobb  hela veckan och sen är jag ledig, jey till mey. Lite akut dyslexi.
  
Ni kanske märker att jag hittat lite smileysar, ser lite roligare ut tycker jag.

Skrev i förra inlägget att jag ska fixa min hemsida,adressen kommer jag inte riktigt ihåg men skriver adressen här sen.

Nu ska jag krypa ner i sängen med lite godis och glo på dumburken.

  

2007-11-11 @ 23:28:15


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.