(1)

Underbart med sommar

Ja, igår hade jag sommarens upplevelse. Åkte ut med Robert, Mattias, Göran och självklart Andie till näsudden utanför Frötuna och skulle bada och grilla lite på kvällen. Det slutade med att vi var kvar till klockan tre på natten. Så mysigt. Började med ett bad, iallfall jag och älsklingen de andra var för fega, sen blev det mat. Då det började bli lite kallare gick killarna och hämtade ved, massor med ved, och sen satt vi och pratade och mös. Göran åkte tom och hämtade fiskespön men dem gick sönder, hihi. tur för fisken.
Det var riktigt mysigt att bara sitta och prata en massa skit. Var jätte länge sedan känns det som.
Imorrn börja jobbet igen, drar mig lite för att åka dit eftersom jag varit borta i 3 veckor istället för en och en halv plus att jag glömt en nyckel på kusten som jag behöver, men men, det går väl bra. Ska jobba en vecka sen blir det ner till västkusten igen oc denna gång föjer Robert och Catrine med. Får vi ingen kattvakt får dem oxå följa med.

Pappa har försökt få tag på Uplands bilforum men dem jävlarna svarar inte, hoppas dem gör det på måndag annars måste vi anmäla dem till ARN och då blir det bara extra bök.
Satt och läste konsumentköpslagen för ett par dar sedan och nu kan jag tom paragrafer jag kan da upp om dem inte vill ta tilbaka bilen så nu jävlar.
Har även  bestämt mig för att jag vill ha en volvo v70 istället, så nu ska jag bara få tillbaka pengarna och hitta en relativt fräsch. Funderar på att köpa den i Trollhättan, hört att det är billigare med volvo där men det märks väl.

Ska åka och fika med nettan någon dag i veckan oxå, var ett tag sen och jag vill ju se på ultraljuds korten ( så hon kan förklara, ser inte riktigt nåt).

Hade tänkt åka och bada men det ska ju regna hela veckan, igen..

Nä nu ska jag spela spel, kram alla glada

2007-07-22 @ 22:38:18

Postat av: Nettan

Visst är det svårt när man inte vet vad som är vad! Självklart ska du få se på bilderna! :) Kramis

09:47:20 den 2007-07-23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.