(0)

God jul m.m



Nu har jag inte skrivit på ett tag men det har inte hänt så mkt ändå.
Har mest jobbat och försökt njutit av julen fast uten en gnutta julkänsla alls, men skam den som ger sig.  

Självklart har familjen holmgren gjor allt som  hör till, Bakat pepparkakshus i konstiga former, iår blev det en volvo jeep och två abstrakta hus med massor av färg på. Vi har köpt för mkt julklappar om man nu kan köpa för mycket av den sorten.

På julafton var vi hemma hos mamma i storvreta   med allihopa och flamsade som vanligt. Iår var irmeli och roger med så var några fler. Som vanligt somnade mamma i soffan tillsammans med tuss men resten höll sig vakna, vi var väl höga på allt socker, det var iallafall irmeli, hon höll låda hela dagen tills hon däckade i bilen på vägen hem.

Dagen efter åkte jag och robert till monika, som självklart glömde bort att jag skulle jobba. Jag var kvar till tre och han knappt äta, men det är sånt som händer. Robert var kvar till runt tio sen fick han skjuts hem av Dan och Jill.

Har börjat träna igen eftersom jag känner att min rygg börjat krångla igen. Ska försöka träna 2-3 gånger i veckan beroende på hur jag jobbar. Idag tränade jag innan jobbet och det funkade, trodde inte ryggen skulle orka med men det var inga problem. Sen jobbar jag hela helgen inklusive nyårsafton fast det är planerat att jag ska til ida efter men jag får se, håller på att bli förkyld igen men försöker undvika.

Nä nu ska jag sova är dö trött
kram alla                                                        

2007-12-29 @ 23:58:20


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.