(0)

Ingen bra rubrik, ha ha

Ja nu har jag äntligen fått in bilen på lagning, alltså ficusen. Pappa fick tag på bilfirman och igår lämnade vi in den. de skulle kolla uppa felet och kontrollera om det blivit något service eller ej. Enda problemet är att jag måste åka putt putt som inte heller är hel egentligen men den rullar. Ska besikta den på måndag så får vi se hur den mår, sen ska vi till bildoktorn stoffe som ska hotta upp den med allt möjligt. Så länge jag får lacka om den och den blir motiv lackad med nalle puh så är jag nöjd, hihi typiskt mig.
Idag fick jag jobba på en rad som jag varit på en endaste gång. det nya schemat gör att det blir fler anställda och de ar inte hittat fler att anställa, lite irriterande då vi andra som jobbar får ta skiten. Finns många nackdelar med att jobba med människor, det första är att man fastnar för dem man går till och när folk är sjuka tycker man synd om alla vårdtagare, blä för jobbet.
Känner mig lite off idag, robert är inte hemma och jag är trött och så vidare, skulle kunna dra upp massor men orkar inte. nästa vecka ska jag tvinga ut min syrra att bada, hon måste ut och få sol, hon ser ut som ett lik. stefan har irmeli den vecka så hon kan inte följa med men när hon kommer hem då ska tanterna ut hihi.
Skulle vilja gå på reggae festivalen men jag jobbar och sen har jag inga pengar, så är det när bara en jobbar. robert vill ju jobba men han hittar inget, det tog ju iof 2 år innnan  jag fick det här jobbet. 
Ja ja det löser sig säkert, nån gång.
Nu försöker jag hitta skivor med nalle  puh historier, har kommit in i en period där jag inte sover och en sak som får mig att somna är nalle puh historier, hua såå mogen jag är *asg*.
Lite humor måste man ha.
nä nu ska jag spela lite mindless games.
natti natt och glöm inte bort dig själv

2007-08-10 @ 23:50:40


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.