(6)

Har du texten utanför ?

Tror att jag kom på varför vissa ser mina blogginlägg på sidan och inte ovanpå det orange. Gå in på alternativet sida på explorer och sedan zooma, kolla i vilka procent du ser sidan. Ska vara på 100%. Det är i den storleken allting är uppbyggt i och passar i. Hoppas det funkar. Kram

2009-09-20 @ 11:32:57

Postat av: Bella

Hej fin blogg=)

Vad sägs som att lägga till varandra på bloglovin?

11:51:06 den 2009-09-20

Postat av: Nettan

Jag använder mozilla, kan inte ha explorer då den hänger sig hela tiden. Jag ser texten som hälften på löven och hälften på det gula, och det är tyvärr fortfarande svårt att se vad det står, går det att förstärka och förstora texten?

11:56:00 den 2009-09-20

Postat av: Andie

Läsaren står på 100% och jag har samma problem som Nettan. Och jag använder ju IE. Undrar varför det alltid ska behöva vara så mycket krångel när du ändrar design på bloggen...

13:31:21 den 2009-09-20

Postat av: Jan Säll

Nu blev det bättre - Bara lite av texten hamnar över sidobilderna så nu går det mestadels att läsa den svarta texten på gul botten.



Kram

15:28:31 den 2009-09-20

Postat av: Bella

På det oranga=)

06:52:06 den 2009-09-21

Postat av: ♥Transan/Jonas/♥

/Svar/ haha jag har redan sett alla avsnitten <;

Men jag tycker inte att han blev snyggare när han

klippte sig xD

13:01:46 den 2009-09-21


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.