(1)

Äntligen vår

Har skrivit förr att jag älskar alla årstider men just nu är favoriten våren. Vaknar varje morgon av solen som skiner in genom fönster och fåglar som kvittar.
Har så mycket energi att det känns som om jag spricker, tur att jag ska börja jobba om en vecka.
Det ska ochså bli helt underbart, de sista veckorna har jag längtat och jag har ett helt underbart schema, sååå nöjd med allt just nu.
Solen skiner , fåglarna kvittar och livet är underbart

2011-03-28 @ 17:46:28

Postat av: Andie

Visst är det skönt!

19:32:06 den 2011-03-28


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.