(1)

Nya gardiner i köket

blev så här.
 Före   


 Efter

Jättefint tcker jag själv. Tyvärr lite dålig kvalisort på bilderna men men.

Vad har hänt här då. Inte så mycket förutom att jag är sjukskriven p.g.a svår depression.
Visste inte att jag hade nån men mina nära sagt att jag inte skrattar så mycket och sen började jag tänka efter. Började misstänka att jag hade en liten depression och tänkte ta itu med den på en gång. Ringde till läkaren och fick tid, gjorde ett test där både läkaren och jag blev lika förvånande av resultatet. en svår depression men en annorlunda och svår att diagnosera. En leeende variant kallas det och innebär helt enkelt att det inte syns.
Så nu är jag sjuksriven om den sista september till att börja med så får vi se sen. Fick även remiss till terapeut som bestämmer tillsamans med mig om mediciner.

Får se vad som händer men just nu gör jag bara det jag känner och vill och så lite måsten som möjligt.

Ganska skönt att vara hemma och ta det lugnt.

Har även börjat sticka för att försöka slappna av lite mer. Går ganska bra, lite slarvig är jag så ibland tappar jag en maska här och var men skam den som ger sig.

Så nu är jag Officiellt en gammal bonde med villa, volvo och vovve m.m. Den typiska svenska medelsvenson och jag måste säga att jag trivs.


P.s. nya bilder på pummen är uppe på hans blogg.

2011-09-08 @ 16:27:43

Postat av: Andie

Kram och du vet att jag finns här om du vill prata om allt och inget.

20:53:13 den 2011-09-08


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.