(1)

Ny design och semester

Japp, fjärde dagen på min semester och jag börjar känna att det kliar lite i fingrarna av uttåkan. Trots att jag gjort något varje dag, men men. Jag slappnar väl av någon gång antar jag hihi.

Annars har det väl inte hänt nåt speciellt. Gubben jobbar som assistent åt sin mor nu i början när hon kom hem. Håll tummarna att det går bra för henne.

Jag klipper gräset och plockar i trädgården. Har rensat kullen på baksidan. Förra ägaren använde den som soptipp. Trodde först det var kompost men hittade gamla ölburkar, stålrör och annat skit. Undrar vad den typen var som person, säkert jätte stökig.

Har lärt mig göra 3d nail art med acryl så nu är det naglar som gäller på kvällen. Ska lägga upp en guide på hur man gör och lite bilder på mina sen.

Imorgon är det midsommar så vad ska alla göra då. Själva ska vi åka till underbara svärmor och styvsvärfar ( bökigt med alla styv och extra släktingar ) och njuta och sova över. Helt enkelt en lugn dag. Blir lite skillnad när man har ett litet troll bus.

Nä nu ska jag förbereda fläskpannkakan till lunchen pöss

2011-06-23 @ 10:53:02

Postat av: Andie

Glad midsommar på er allihopa!

11:01:50 den 2011-06-24


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.