(2)

Themesong

Såg alldeles nyss ett avsnitt med Ally Mcbeal där hon gick till en psykolog och fick "läxa" att välja en egne themesong. En spång att spela upp is itt huvud varje gång man känner sig nere eller behöver en lite extra boost.
Har du nån?
Jag har flera beroende på tillfälle. En är: ska vi plocka körsbär i min trädgård

En annan jag trallar på


Sen har jag även dem sorgliga låtarna men dem skippar vi nu, hihi.

Enjoy och godnatt

2011-02-15 @ 13:03:00

Postat av: Andie

Jag har nog många låtar men den jag först och främst kommer att tänka på är Alive med Pearl Jam. Men visst är musik fantastiskt på det sättet att den verkligen kan lyfta upp ens humör, och dessutom relativt fort.

20:26:32 den 2011-02-15

Postat av: sanna och wilma

Hej! Nu har vi startat en tävling där man kan vinna lövformade örhängen! Kika in på bloggen för mer info :-) Om du inte tycker om "reklam" så ber vi så mycket om ursäkt♥ Ha en bra dag! kramar Sanna och Wilma

07:57:31 den 2011-03-21


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.