(1)

Vad har hänt?

Pum har börjat med att vakna runt 5 tiden på morgonen och är hungrig. Lite drygt men fick tips av en kompis att ha termos med välling färdigt vid sängen så blir det lättare. Han brukar somna fort efter att han fått ma men inte imorse. Nädå, nu vill jag vara vaken och busa. Blää, tur att han är så söt.

Sen var pappa hit i torsdags och gav mig hans ipod då han nu har en iphone att leka med istället.
Ipoden har mer minne än min nuvarande dator, hihi. HUrsomhelst så är den nu fylld med all min musik och en del ljudböcker. Tack pappa.



Vi har även äntligen skaffat en ny toastol som är riktigt snygg och passar bättre. Den gamla var onödigt bred och tog massor av plats.

Annars händer väl inte så mycket här på landet. Vi strosar vidare.
Bye bye

2011-02-14 @ 14:25:00

Postat av: Andie

Smart tips där. Och kul med en nybegagnad leksak :-D

Funderade på när du tänkt börja jobba igen?

20:06:21 den 2011-02-14


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.