(5)

Jag ska säga oftare

hur mycket jag tycker om människor i min närhet. Är väldigt dålig på att säga jag älskar någon, vet inte varför. Mitt mål iår är därför att säga det oftare, naturligtvis inte för ofta.

Så jag börjar säga till min familj JAG ÄLSKAR ER ALLA.
Trots allt vi gått igenom och jag ganska ofta vill stryp er älskar jag er. Man har bara en familj och den försöker jag ta vara på så...

mamma, pappa, storasyster, lillebror och minsa syster, JAG ÄLSKAR ER TROTS ALLA BRISTER.

P.s.. brister gör oss till dem vi är

2011-02-10 @ 13:43:00

Postat av: Tuss

jag älskar dig med, zarah! Det betyder mycket för mig att du har ställt upp för mig nu under denna tid och försvarat mig. Jag trivs hos er och uppskattar eran gästvälighet. Ni är guld <3 Pöss^^

14:51:18 den 2011-02-10

Postat av: Mamma Susanne

Goa älskade dotter! Jag är så stolt över dig! Krammen

15:14:58 den 2011-02-10

Postat av: Nettan

Fint inlägg, och tack för din kommentar! Och du... Jag älskar dig också gumman!

18:36:19 den 2011-02-10

Postat av: Jan Säll

Hej dottern min och tack för middagen. Ochså dålig på att säga detta så tack och älskar er alla också.

22:47:31 den 2011-02-10

Postat av: Andie

Bra skrivet, visst borde man säga jag älskar dig oftare till sina nära och kära. And with that said, I love you.

21:42:16 den 2011-02-11


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.