(1)

Jag hann klippa gräset, äntligen

Precis vad titeln säger. Älsklingen sa att han skulle göra det och jag vaknadetidigare än han idag så då passad jag på. Tur det för en timme efter att jag var färdig så började det regna och har gjort så sen dess. Nu ser det ut som om vi bor här. Var lite vildvuxet innan. hihi.

Ha även fått svar från läkaren om mitt blodprov om allergi. Är allergisk mest mot timotej och inte alls mot gräs, dessutom är jag allergisk mot alla andra vanlia och då även hund och katt. Men det är inget jag bryr mig om. Skönt att veta exakt vad jag inte tål då kan jag undvika det bättre.

Kort uppdatering. Är för trött för att kriva mer. Jobbat. Nån som vet om det är en storhelg nu i helgen eftersom det är kristihimmelsfärdsdag?

Zznark dags, pöss

2009-05-22 @ 23:51:58

Postat av: Andie

Japhs det är storhelg i helgen. Torsdags var en röddag. Sen kan jag även informera fröken om att det är Uppsala pride festival i helgen. :-)

00:53:49 den 2009-05-23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.