(5)

Hänt massor eller?

Var flera dagar sedan jag skrev, sorry. Inte haft tid. Jobbat, försökt fixa Andies dator, flätat in dreads, jobbat, storhandlat med syster och hennes dotter, öhh, jobbat. Som sagt mest jobbat hihi.

Tänkte egentligen göre ett inlägg med bilder men jag har inte fått bilderna jag vill ha förrän i vecka så det får vänta.

Har egentligen inte något intressant att skriva föruom att jag köpt ett par nya skor. Var med syster som skulle köpa skor och som bara hittade två par så...



Helt underbara att gå i.
Vi var även på H&M och där hade dem massa fina shorts och sommar kläder. Kanske ska ta en shoppinrunda senare i månaden. Får se. Behöver egentligen inga nya kläder men jag är ju trots allt en kvinna så....

Är ledig nästan en hel vecka så vi ska passa på att åka och öppna upp sommarstugan för säsongen. Får se hur det går.

Nu ska jag äta. pöss på er

2009-05-12 @ 11:24:30

Postat av: Jan Säll

Ja du har vart lite tyst en stund - ovanligt för att vara du ;)

Men hur som helts - det ska bli roligt att åka till kusten - glöm inte boxern och korten.

11:54:58 den 2009-05-12

Postat av: Anonym

Nice shoes, huh :)

Besök gärna våran http://pilstyrarna.blogg.se :)

09:46:50 den 2009-05-13

Postat av: Terese

n fin blogg du har :)

09:47:59 den 2009-05-13

Postat av: Marica Rödebäck

Eller hur.. och jag tror med all säkerhet att killen i denna fråga runkar själv .. varför får han gör det när kvinnan inte får tillfredställa sig liksom.. Så fel argument. Klart att alla inte gillar sexleksaker men han kan inte påstå att det är otrohet .. För som du säger är det långt ifrån alla som får orgasm genom penetrering utan behöver hjälp och då är det samma sak om han använder näven och runkar ..

13:18:07 den 2009-05-13

Postat av: Johanna

sv: ja det var ju det. sen sprutade dem nåt på örat för att det skulle sluta vilket gjorde det hela ännu värre. så det var nog inget trevligt frisörbesök.

16:50:24 den 2009-05-14


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.