(1)

Kul kväll med jobbet

Igår kväll var jag och bowlade och åt mat med jobbet. Skulle inte bowla pga mina onda handleder men en annan arbetskamrat hade  sama sak så vi turades om. Tur det för det är himlans kul att bowla. Efteråt gick vi till resturangen Java som ligger nästan i huset brevid. Det var himlans gott trots tt det inte fanns så mycket i buffén.

Hörde något tråkigt dock. En av arbetskamraterna blev påkörd på vägen hem. Hoppas hon mår bra.

Var även och fikade med Andie igår. Skönt att vara lite social ibland och prata lite strunt. Hittade även en ny almanacka med hennes hjälp. Min går ut nu i juni så det började bli bråttom.

Idag ska vi till svärmor och fira mig. Har inte orkat ha något iår. Händer alldeleles för mycket och jag kan ju alltid fira två gånger nästa år. Hade iof varit kul med lite presentkort. börjar klia i shoppingnerven men men. Man får inte som man vill alltid och snart får man ju skattepengarna så...

Frukost dags

2009-06-05 @ 10:45:06

Postat av: Andie

Jag tycker att du gör rätt i att fira två gånger nästa år i stället och så ställa till med en stor baluns. Och om du firar nästa år x2 så får du ju fira 55 år :-D



Och tack för igår det var en behövlig fika!

11:32:47 den 2009-06-05


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.