(3)

Ej telias inbyggda skydd

Vi har Telia abbonemang på allt och till det fick man lite smått och gott som skulle skydda datorn från det mesta. Programmerade in det igår och efter det kunde jag inte göra någonting. Inte gå ut på internet, inte starta något program. Allt bara hakade upp sig. Morr. När jag skulle gå in på min mail stod den bara och arbetade men kom aldrig fram. Förutom att det inte gick att göra något ökade processerna på datorn från 54 till 63 trots att det bara var 2 programm jag installerade. Skitgrejer. Efter 5 avstängningar fick jag bort programmen så nu har jag inget antivirus. Har Spybot så länge så ska jag rota fram norton eller nåt, ska he ett liggande i röran.

Skulle bara spotta ur mig lite.

Har läst at alla serier om isfolket nu så nu vet jag inte vad jag ska läsa. Är allt som allt 82 böcker uppdelade på 3 serier och har tagit ca 6 månader att läsa alla. HAr visserligen läst andra böcker oxå. Har ni  inte läst dem och tycker om fantasy och magi rekommenderar jag dem starkt.

Försöker hitta en glasmästare som är bra. Måste beställa nya glasskivor till vitrinskåpet. Just nu står alla saker på hög och det är inte snyggt. Sökte på google och hittade en i vårt samhälle. Ska bara kolla vad det skulle kosta.

Nä nu måste jag äta lunch. Ska börja jobba halv fyra så...

Ha det bra

2009-02-06 @ 13:49:03

Postat av: annica

tusen tack!!!!!

15:09:40 den 2009-02-06

Postat av: Mimmi

Läste du också Solens rike?

Nr 2 som kom ut mellan isfolket och solens rike kommar jag inte ihåg vad den heter men jag plöjade mig igenom 3 böcker av den ..sen gav jag upp den

.. .men I solens rike kom isfolket tillbaka och det gillade jag :)

Det är jätte svårt att hitta något bra att läsa efter man har läst Margit Sandemos serien om sagan om isfolket .. jag tycker att inget går upp emot den serien :)

15:48:08 den 2009-02-06

Postat av: annica

ja verkligen, hahaha

23:15:04 den 2009-02-06


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.