(1)

Vilken arbetsdag, puh.

Den startade med ett larm klockan tio i fyra sen larmade det 8 gånger tills klockan halv åtta. Fy fasen. Var visserligen bara två larm som var något extra, alla andra som larmade skulle jag till ändå men det är stressande att ha flera som tjatar och stör en hela tiden. Kom inte in på matrast förrän halv åtta då jag fick ett till larm men nu fick dem vänta. Kan ju inte göra mitt jobb bra om jagär hungrig. Blir lätt grinig då. hihi. Trots allt löpte det på och fördelen är väl att kvällen gick himlans fort. Skönt det.

Imorrn ska jag på marknad med gubben, norrlänningen och hennes karl. Tyvärr så har vi bara en hundralapp att dela på så... Efter denna runda ska vi till nya IKEA och strosa. Enligt rykten tar det upp till tre timmar att gå igenom allt. Ska inta handla nåt men det är kul att titta. Är ledig i helgen och har ingen lust att sitta hemma. Ganska skönt att slösa bort tiden på ingenting med ett par goda vänner oxå.

Har svårt att bestämma mig vad jag ska göra med skatten jag får tillbaks. Vil ha en tatuering men det finns annat oxå. Fick pappas gamla dator i somras men den är ganska skruttig. Högtalarna är skit dåliga och fläkten håller på och lägger av. Den har visserligen massa annat bra men bra högtalareär viktigt för mig eftersom jag lyssnar på massor med musik. Visst kan man koppla in andra men då förlorar man vitsen med en bärbar dator. Funderade på en ny dator eller laga den gamla men delar till bärbara är nästan dyrare än att köpa en ny. Skulle jag köpa det kan jag ju bara köpa en grej medans det finns annat jag behöver oxå.

Mycket svårt, mucket svårt. Nu ska jag iallafall knoppa och drömma att jag vinner 15 miljoner på triss. PÖSS

2009-04-04 @ 00:15:43

Postat av: Andie

Tjolihoooo... vännen, jag trodde att jag sa att maken jobbar idag. Så ni får äran att vara med bara mig hela dagen :-D Men vi brukar ju ha roligt i alla fall.

09:10:01 den 2009-04-04


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.