(1)

Mitt andra ego bilzarah :)

Har pillat på bilen idag pch bytt ut lite saker efterom jag ska besikta bilen på fredag. Har en sak kvar som jag tar imorrn eller nåt sånt. Känner mig riktigt kvinnlig men det är skitkul att pilla på bilen. Nu har jag inte varit inne i motorrummet utan mer under och på själva utseendet men ändå. Funderar på att laga min andra bil själv istället för att lämna in den på verkstad får se vad som händer.

Ska åka och köpa en ny mobil innan jobbet eftersom jag tappade min gamla och displayen vart muppig. Som tur är kunde jag förlänga abonnemanget en månad tidigare så jag behöver inte betala något extra.Får se vad det blir.

Ha en bra dag från bilmekanikern med lösnaglar och kjol.

2008-10-08 @ 13:42:42

Postat av: Andie

Jag kan verkligen se dig där under bilen med kjol och lösnaglar. Hoppas du hittar en ny och bra mobil jobbigt att den gick sönder bara.

21:56:16 den 2008-10-08


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.