(2)

Effektiv dag!

Har haft, om ni nog förstår, en väldigt effektiv dag. Har varit på långpromenad i ca 1,5 timmar. Tvättat vår gigantiska hög med tvätt, diskat, hunnit med att äta lunch, storhandlat, bytt sängkläder och fixat med naglarna. Ingen panik, allt på en gång. Nu sitter jag framför burken i en tyst lägenhet. Alla sover förutom jag.

Hämtade min lillasystr i läby igår.Ungen var full sen i söndags och hade inga pengar och kunde inte komma hem så...
Nu ligger hon i soffan och sover tillsammans med sin hund. Hon ska vara kvar tills på söndag då vi ska göra sista rycket i päronens lägenhet och tömma den på allt, får se hur det går.

Ska på SoL-ombuds möte imorrn. Kortfattat så är det jag och de andra ombuden som ska hjälpa de andra på arbetsplatsen att fylla i alla papper rätt. Har varit ombud i ett halvår men inte gjort så mycket, ska bli intressant att se vad det är lite mer exakt. Försökte hjälpa några med pappersarbete i förrgår men de lyssnade inte. Vissa av de äldre damerna på jobbet har lite svårt att ta råd från oss yngre. Deras förlust, är inget jag tänker hänga upp mig på. Försöker ta åt mig så mycket ansvar jag klarar av så jag kan avancera lite uppåt senare. Min kropp kommer inte orka med detta fysiska jobb så länge som jag vill så jag försöker ha lite framförhållning.

Nu ska  jag titta runt på nätet lite sen är det dags för sängen.

2008-11-12 @ 00:44:06

Postat av: Nettan

Oj jag blir trött bara av att läsa vad du gjort :D

15:43:24 den 2008-11-12

Postat av: Pontus

Hej, ja har en tävling som skulle kunna passa dig. Maila mig för mer info :) Mvh Pontus

23:26:38 den 2008-11-12


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.