(0)

Nån som vill byta!

Nån som vill byta kropp med mig, har lingonvecka med världens värk och kramper. Tur att jag ska åka och jobba så att jag tänker på nåt annat istället. Brukar inte hinna tänka på andra saker då. Känner mig helt ur form och känner inte för nåt alls. Funderar på att strunta i födelsedags firandet. Lokalen här hemma var upptagen och mammas hittar vi inte ens vart man ska boka, morr. Orkar inte så mycket just nu.
Lägenheterna som vi söker på och vill ha är det massor som söker på så får vi får nog påkvar här tills v dör eller vinner en miljon, vilket är troligast tro, hmmm...
Är det ingen som har några glada nyheter så att humöret kanske blir lite bättre, hoppas det är lingonveckans fel, blir ju på väldigt konstigt humör då som svänger extremt mycket åt alla håll. Det kanske blir bättre när jag jobbar vem vet.

Nu är iallafall dem små trollen åtta veckor gamla. De har börjat invadera hela lägenheten och busar. Stackars hunden går och vaktar och kollar dem hela tiden och tippex får inte heller vara i fred. Ligger han och sover jagar den hans svans ch är han vaken jag r dem hans svans, men dem är väldigt söta. Liten h skött allt själv och dem äter både torrfoder  och vanlig mat och är helt rumsrena. Tror bara det hänt en olycka under hela tiden och då var kattlådan full. Duktiga små troll.
Om ca två veckor ska vi åka första rundan till kusten oc jag längtar massor, ska bli skönt att komma bort och bara vara. Har visserligen massor att göra men eftersom alla är på andra sidan sverige känns det som om man är helt issolerad och borta från civilisationen. För mig är det där jag slappnar av som mest. Det är därifrån dem jag har många av min finaste minnen och så eftersom jag kommer därifrån kommer jag det alltid kännas som om jag kommer hem när jag åker dit.

Nu blev jag nästan gråtfärdig, j#vla lingonvecka, jag grinar för minsta lilla, en reklam film kan räcka, usch hoppas det är över snart.

Nä, nu ska jag fixa inbjudningar tills nästa helg om det nu blir nåt, bye bye

2008-05-23 @ 13:10:35


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.