(1)

Bra dag!

Först har jag fått mina kläder som jag beställt och jag har definitivt hittat mina favoriter för i vår. Ett par skit snygga skor, en lång polo som jag tog en för stor storlek på så den ser ut som en klänning. Tänk vad lite kläder kan göra för självförtoendet. Sen har jag varit på bokrea och hittat böcker naturligtvis, sist men inte minst har jag fått lönebeskedet och iom löneökningen fick jag 2000 mer i lön nästan, mycket bra dag.
blev ett kort inlägg, måste fixa naglarna.

bye, bye alla glada

2008-02-26 @ 17:28:05

Postat av: Nettan

Grattis gumman! det har du gjort dig förtjänt av!

22:21:12 den 2008-02-26


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.