(1)

Dagen efter

Ja, nu sitter man här dan efter krogen och lyssnar på mys musik. I vanlig ordning kunde jag inte sova aordentligt eftersom jag drack. Först vr vi hos göran (grattis) och sen gick vi till Platina. Där satt vi e  timme sen blec lucy hungrig och jag fick ont i huvudet så vi fick sällskap av mattias oc så åkte vi hem.

Jag har fått tillbaka min ficus i tisdags och det var fördelardosan som var sönder, så nu är den bytt och bilen är nyservad och gratis var det. bilfirman hade skickat iväg bilen till e verkstad som dem antagligen inte kommer använda igen, hihi.

Sen har jag fått tillbaka min externa hårddisken men den var tom. Idioterna som lagade sparade ingen info allas, så alla serier oc musik, bilder, rubbet försvann även om jag sa åt dem att jag ville sparade de, 250 Gb bortblåsta. kan dem inte tänka lite själva, oftast vill man ha kvar info som är på hårddiskarna men så tänkte inte dem, jaja nu är den hel igen iallafall så nu ska jag bara fylla den med allt skit igen.

Igår blev jag påmind av ett stort åsiktsproblem igen som höll på att förstöra hela kvällen. tänker inte skriva vad det är eftersom det inte är ett lösenords skyddad blogg. Problemet är att jag inte vill diskutera detta md personen ifråga för då kommer vi komma fram till tre lösningar vilka ingen av dem är acceptabel eller ok, men jag tror inte personen förstår allvaret, skämtar bara vidare ändå, dumhuvudet. så nu går jag bara och tänker på detta. har förträngt och skjutit upp diskussionen ett bra tag men som sagt lösningen är inte kul så jag vill inte heller ha de diskussionen, men det löser sig väl kanske eller så fattar väl den andra allvaret nån gång.

nu ska jag ut och röra på fläsket. hoppas alla mår bra och somna aldrig arg.

2007-08-19 @ 10:53:33

Postat av: Andie

Hejsan!
Jag har blivit blogg junky.. :-) Låter som ni hade en trevlig ute kväll! Och det var ju trevligt att du fått både bilen och hårddisken fixade. Synd bara att allt försvann.
Det var tråkigt att höra att det är trubbel med personer i din omgivning.
Om du vill snacka så kan vi ju alltid höras!
Kramen!

09:23:11 den 2007-08-23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.