(3)

Busigt värre!

Hej hopp pillesnopp.
Tjo alla glada, ja det har egentligen inte hänt nåt bara att jag fått in office paket på min dator helt gratis och själv, känner mig lite duktig att jag gjorde det själv, hihi. Sen har jag varit själv inatt och det extremt tråkgt. Nästa vecka är jag ledig och i vanlig ordning är jag uppbokad hela veckan, men jag får iallafall titta på tv på kvällen tror jag. Som ni ser har jag lagt in nya bilder, en bild på en vamiljbulle som jag blec riktigt nökd med, en på ett hasband jag gjorde som är av en mussla från sommarstugan och resten på mina muppiga djur. 
 
Nä nu ska jag sova. Sov gott och glöm inte att julen närmar sig.

2007-08-26 @ 01:01:42

Postat av: Andie

Måste bara fråga vart är bilderna?? Jag letade och letade men hittade inte nån?? Ville ju se dina mumsiga bullar....

08:36:18 den 2007-08-27

Postat av: Kiwi

du och din JÄVLA jul!! haha

17:29:03 den 2007-08-27

Postat av: Nettan

Ja jag undrar också vart bilderna tog vägen :D Men jag tror du måste "uppdatera" så de hamnar på bloggen, man måste lägga upp dom 2 ggr typ.. hoppas du förstår hur jag menar :D

22:16:18 den 2007-08-27


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.