(0)

Helgen.

Denna helg jobbar jag och som vanligt har jag bokat in en massa annat. Ska köra en madrass och bror på söndag och storhandla med syster imorrn.
Har fått inneboende nu igen. Vill egentligen inte ha någon men det blir billigare och han kunde bo kvar där han bodde så... Fick bara 800 i förskott, det var det han hade. Lite dumt. SKulle handla mat med dem pengarna så nu får det bli enbart det viktigaste och så får vi väl handla resten sen. Börjar kännas jobbigt att man måste skrapa fram pengar varenda månad. Hoppas gubben får jobb snart.

Ska upp halv sex imorrn men är inte riktigt trött än så nu sitter jag här. Har tagit valerina natt så jag ska slappna av så jag hoppas att jag kan somna.

Har nu fått tre biobiljetter från extrafilm och borde få en till snart.  Har verkligen kommit igång där, har ni inte gått med så gå med här http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=88915.  Är definitivt värt det.

Nä nu ska jag se på nyheterna och förhoppningsvis somna. natti natt

2009-01-30 @ 23:49:40


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.