(4)

Upp och hoppa lilla loppa 6:15

Den tiden vaknade jag av ett väldigt högljutt pip. Tittade bredvid sängen där litens korg är. Där låg två små tisseungar och en tredje på gång. Hon är så duktig. Efter att jag legat och tittat en stund somnade jag om och när jag vaknade låg där en väldigt trött mamma med fem små troll. Två orange och tre sköldpaddsfärgade. Pyttesmå och jättesöta. Kan inte låta bli att gå och titta på dem hela tiden.

Nu har jag inte så mycket mer, kram.

2009-02-24 @ 23:22:34

Postat av: mary

jag ska ta å välja bild å sånt, kan jag maila den nånstans sen?

23:51:59 den 2009-02-24

Postat av: Andie

ÅHHHHHHHHHHHHHH vad kul, du får lägga upp bilder på de små liven så snart du har fått foton på dem. orangea katter är ju så söta... Liten är en väldigt duktig mamma som skötte hela förlossningen helt själv den här gången.

Kram!

01:04:01 den 2009-02-25

Postat av: mimmi

va roligt:) nu har du fått tillökning av små gulliga charmtroll

22:14:21 den 2009-02-25

Postat av: Anna

ah! vad kul lägg upp lite bilder på dom snart:)

13:35:24 den 2009-02-26


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.