(1)

Ändrat igen!

Jag har snart velat färdigt. Nu har jag hittat en mall jag kan utgå som jag är nöjd med, typ. Behöver bara byta bakgrunden till det jag vill. Ska leka med photoshop imorrn och så får vi se hur det går men den som jag har nu är så fin så jag kanske behåller den en stund men vem vet,det är ju mig jag pratar om.

Idag ville jag ha snö. Det luktade snö i luften och jag hoppas att vi får massor med torr snö ´, inte nån j#vla slask och tö.

Hade en liten funderare på julkänslor. Var inte det bara fjärilar i magen. Hade det jämnt när jag var yngre men inte nu på äldre dar, tihi, ja jag är gammal och gaggig men humorn är kvar. Fick man inte bara fjärilar för att man var lite nervös och var förväntasfull. Vad tror ni?

Nä nu ska här sovas.

P.s svärmor du får gärna kommentera och hoppas ni mår bra där ute

2008-09-13 @ 00:43:00

Postat av: Andie

Mycket bättre design nu! Men om man känner dig kommer du inte hålla dig till denna särskilt länge :-P



Och om julkänslor; tja jag tror nog att man mest var ivrig för att man visst att man skulle få paket. När man var liten kanske man fick den där dockan eller nallen man kollat på i flera månader innan. När man blir vuxen så önskar man sig ju "vuxen" saker och det kanske inte är lika upphetsande att få ett par grytlappar.

10:06:40 den 2008-09-13


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.