(2)

Wii kväll hos lillebror

För ett par veckor sedan var min lilla familj och systerdotter hos min bror på middag och annat kul. Vi fick hemmagjorda pannbiffar och potatis i ugn. Riktigt mumsigt. Han kan laga riktigt god mat min bror och hans tjej. Eftr mat var det wii som gällde. De har en balance board och ett riktig kul spel där man ska flyga som en kyckling genom ringar m.m. Har nog inte skratta så mycket på flera veckor tror jag. Det fanns även ett spel där man ska rockringa. Går inte att beskriva hur kul det var så här kommer filer istället.





Enjoy

2010-10-06 @ 13:35:24

Postat av: Jan Säll

Uppenbarligen jätteroligt :)

17:59:30 den 2010-10-06

Postat av: Madde

Hej, jag försökte också få denna design på min blogg - men jag fick inte till det. Jag frågade designern om hjälp, men har inte fått något svar ännu. Därför tänkte jag höra om du möjligtvis kan hjälpa mig? Stilmallen är nog som den ska, men jag förstår inte vad jag ska klistra in i kodmallarna. Så här ser ju till exempel "fronten" ut: file:///D:/Users/Madde/scrappy_blue/front.html - men vad är det exakt som jag ska kopiera(vart allt ska in har jag sedan koll på)? :S Hoppas att du kan hjälpa mig, för din sida ser ju ut precis som den ska. :) Mail: [email protected]

Tack på förhand!

00:10:18 den 2010-10-07


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.