(0)

Hampus ska sova över hos mormor

Japp, precis som det står. Lilla älklingen ska sova över hos mormor så vi kan måla i nya huset och hinna packa lite mer. Han har en tendens att så fort vi kommer till nya huset så vaknar han och vägrar somna om.
Gubben hinner ju göra en massa men jag hinner noll. Dessutom har vi inte fått sovit en hel natt sen hampus kom eftersom han ska ha mat var tredje timme och då ställer mormor upp. Känns lite konstigt dock, han är ju så söt. Får se hur jag klarar av att vara utan honom. Har norpat massor med gos och kel nu på morgonen så jag har laddat upp. Ska visserligen bli skönt att få soca men jag vaknar väl säkert bara av vanan.

VI var även och hälsade på hampus farmor igår. Hon ligger på sjukhus och inte kunnat hälsa på. Ho blev jätteglad och vi fick nästan inte med oss honom hem hihi. Massor med kort togs som förhoppningsvis kommer upp på fotoblogge idag, om vi hinner.

Nu är det mindre än en vecka tills vi flyttar och börjar känna mig lite stressas. Har packande kvar och måla i huset, plus att han som skulle hjlpa till att koppla in vatten i kö och på toaletten inte kan förräns på onsdag eller torsdag. Men, men, sista maj är ju sista utflyttningsdagen så det är ju inte kris än.

Ni som kan och vill får jättegärna hjälpa till på fredag, självklart ordnar i skjuts.

Nu ska jag mata pumpum sista gången innan mormor kommer. kram

2010-05-16 @ 12:02:58


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.