(1)

Mina favorit vinterskor

Är absolut lurviga moonboots. Köpte ett par vita för 4 år sen när det var modernt och jag har aldrig fått ha dem i fred. Syskonen snor dem jämnt för att de är så varma och sköna. Tyvärr så har dem gått snder så nu är de inte lika bra längre men det löste sig. Behöver köpa ett par nya vinterskor eftersom alla jag har är lite för kalla. Har kollat runt på alla sidor jag vet inte hittat. Är enormt kräsen när det gäller skor. Tänkte då att jag letar rätt på nya moonboots istället men nej, fanns inte nånstans. Efter ett par timmars sökande på google hittade jag till slut en tjej som säljer massor av dem och efter ett kort mail fick jag ett ja. Ska nu köpa mig ett par svart, vita och blå och de  jag har ska in i soptunnan. Så, så fot jag får pengar så kommer dessa. Inte så snygga men guuuud så sköna och praktiska. Behövs knappt strumpor i dem.



Nu ska jag ut och skotta fram garaget, hihi. Älsklingen ligger och sover så Ande och jag ska leka själva. Pöss alla vinterälskare

2010-01-02 @ 13:04:33

Postat av: Andie

De blå var ju super söta!

18:57:07 den 2010-01-02


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.