(1)

Godmorgon, INTE

Jag hatar att bli väckt, speciellt en halvtimme innan jag ska upp när jag redan haft svårt att somna. Summan, jag har fått ca 3,5 timmes sömn. Tack så j#vla mycket. Kommer ta ett par timmar innan detta humör försvinner.

Hittade iallafall två par byxor på H&Ms mamma  avdelning igår. Precis vad jag behövde. Tröjor har jag men inte byxor. Det är såna sexiga som går över magen hehe. Nu fick jag dessutom reda på storleken så jag kan beställa på nätet. Försökte hitta en ny handväska oxå men med min kräsna smak hittade jag ingen alls.

I veckan hade vi besök av Hoffa med tjej. Helt tokig karl med udda fast logiska idér. Inte träffat honom sen vi bodde i stan och det va kul att se att han är som vanligt. Stackarn hade ingen värme i bilen så de kom hit i en igenfrostad bil, huttrandes av kyla.

Nu ska jag äta frukost, hoppas ni andra får en bra dag.

P.s. köpte chai pulver igår oxå så det blir min frukost, smask

2010-01-09 @ 05:33:26

Postat av: Andie

Hoppas att humöret bättrar på sig. Får man fråga vad det var som väckte dig?

08:22:44 den 2010-01-09


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.