(6)

Julplanering

Jahapp familjen. Så här är planen för iår. Julafton är jag och min lilla familj och pappa hemma hos ch och malin ch firar med roberts sida.
På juldagen är vi hemma hos mig.
För att ingen ska behöva stå för hela julbordet får alla köpa med sig minst två saker. Har skrivit en meny där ni får välja  vad ni vill ta med. Bäst är om alla väljer en billig och en dyr så blir mest jämt. T det som ni tycker är mest viktigast. Har jag glömt nåt så köp det med, hihi.

 

julskinka
ostsallad
vörtbröd
ost
grönsker
revbenspjäll
sill
köttbullar
rödbetssallad
leverpastej
potatis
ris a la malta
prinskorv
gravad lax med hovmästarsås
knäckebröd

julmust
ägg med rom

2010-12-14 @ 00:12:48

Postat av: Jan Säll

Leverpastejen införskaffad

20:16:28 den 2010-12-15

Postat av: zarah

jag och robert tar julskinkan och knäckebröd

09:33:03 den 2010-12-16

Postat av: david

david tar köttbullar och potatis

18:23:35 den 2010-12-17

Postat av: Ylva

Ylva tar gärna ostsallad och...och..vörtbröd?

13:26:10 den 2010-12-20

Postat av: Jessice

Jessice tar naturligtvis gravad lax o gravlaxsås

11:09:14 den 2010-12-23

Postat av: Mamma o Kenneth

Vi tar Rödbetssalladen o Prinskorvarna!

11:11:02 den 2010-12-23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.