(2)

Varför

har jag slutat skriva. Tror visserligen att lusten (all sort, hihi) kommer i perioder men när jag var yngre skrev jag allt och ofta. Allt från korta dikter till långa sånger och noveller. Tyvärr har jag inte allt sparat utan bara några få, hm, kanske ska lägga in dem på datorn, tänk, tänk, tänk. Gnugga geniknölarna. Hmmmm. Nåt att göra en regning dag.

Hur som helst så har ni som inte vet jag kommit hem från stugan och allt e som vanligt. Har varit ett duktigt barnbarn och hälsat på den äldre generation (vilket bara är kul) och lekt med båten. Har tagit bilde rmen jag respekterar deras privatliv och om nån vill ha bilder så får ni hojta.

Haft bloggtorka ett tag nu men har kommit på två sätt att koma igång igen. Inte bara skriva om min vardag där dagarna är sig lika utan skriva recensioner om allt från böcker till film och allt mittemellan. Jag ska även skriva om minst en positiv sak som hänt under dagen.

Positiv sak idag. En vårdtagare på jobbet klappade mig på kinden och såg på mig med ögonen som utstrålade så mycket värme och tacksamhet att jag blev alldeles rörd. Det är på grund av såna blickar och människor som gör att jag alltid vill stanna inom mitt yrke.

Dags att nanna, ska upp 5,30 Blllläääääää. Natti natt

2009-09-15 @ 23:10:01

Postat av: anna

fin blogg :)

23:18:12 den 2009-09-15

Postat av: Andie

Du läser ju väldigt mycket så några boktips borde du ju kunna klämma ur dig ;-)

Och det är faktiskt helt okej att ha bloggtorka ibland.

08:57:49 den 2009-09-16


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.