(0)

Jag har tappat rösten.

Har börjat känna mig lite förkyld dem närmaste dagarn men inatt satte den igång. hostar, nyser och snörvlar. Denna gång har den satt sig i halsen och jag håller på att tappa rösten. morr.

Idag har jag möte på jobbet och jag hoppas få vårat nya schema. Ska byta schema var sjätte månad beroende på hur mycket jobb som finns.
Sen ska jag till min flyttande kompis och hjälpa henne. Tjuvkika lite på hennes nya hem.
Nu ska jag knappra frukost. bye bye

2009-09-30 @ 10:37:05


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.