(7)

Inte orkat

blogga på en hel vecka. Har jobbat och sen bara sovit när jag kommit hem. Inte orkat göra något alls. Knappt duschat.

Igår var jag på akuten i 8 timmar. Spydde blod på jobbet och när jag kom hem. Hade även skitont i magen så då åkte vi in. De hittade inget alls. Varken på blodproverna eller ultraljudet men men, nu har man ju kollat iallafall.
Fick iallafall se bebben på ultraljudet. Den var fullt frisk och på rätt plats.  Fick även reda på vilken vecka jag är och datum för utploppning. Vecka nio och den 28 maj.  Så nu är jag officiellt prego. Ska skriva in mig på mödravården på måndag så får vi se vad dem säger om mitt illamående. Har svårt att äta p.g.a detta eviga illamående.
Nu ska jag knappra i mig något innan illamåendet kommer tebax. Kjam

2009-10-24 @ 18:10:40

Postat av: tuss

var glad du får i dig någonting :P . Kommer ihåg när jag var el prego och fick åka akut in. Inte kul.

18:25:20 den 2009-10-24

Postat av: Lina

Hej :)

Vad läskigt att spy blod, hoppas du blir bättre.

Vad roligt att ni ska ha barn, det kom glädjetårar förut, STORT GRATTIS!

Kramar

19:13:11 den 2009-10-24

Postat av: Anonym

;)

22:11:35 den 2009-10-24

Postat av: Walentin

Lalala ;)

14:26:12 den 2009-10-25

Postat av: Anonym

Åh, vad fin blogg! :)

Allt väl med dig?:)

22:36:30 den 2009-10-25

Postat av: Anonym

Åh, vad fin blogg! :)

Allt väl med dig?:)

22:36:59 den 2009-10-25

Postat av: Andie

Något försenat men grattis till dig och gubben.

13:48:39 den 2009-10-29


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.