(2)

Nya utemöbler

De möblerna vi har nu är utlånade av min mor så nu har jag börjat titta på nya eftersom hon ville ha sina tillbaka. Vi ska försöka hitta något i aluminium, stål eller rotting. Sånt som man  inte behöver lacka. Ha suttir på nätet och kollat runt och tror jag hittat. Gubben har inte vaknat än men det blir kanske något som detta set

Kommer från jysk och kostar 2699 för allt. Skule helst ha velat en lounge variant men dem seten kostar från 6000  och det är litet mycket. En hammock vill jag ha men den funderar jag på att köpa nere id sommarstugan. De har Göfab där och det finns massor med utemöbler att välja på där. Nackdelen är väl att man måste frakta upp det men men. Får se vad gubben tycker om ideerna. Blir något från Jysk eller Göfab men vilket, vem vet?. Kollade runt på andra vanliga ställen som IKEA men det hade mest bara möbler i teak. Kanske får ta en dag och åka runt och titta. Ska man lägga ner en massa pengar på det vill man ju vara nöjd med det ett par år. Får se vad som händer.

Nu ska jag baka bröd. Pöss

2009-05-05 @ 10:58:02

Postat av: Andie

Du kan ju alltid kolla både på Plantagen och Bauhuse om du hittar något där.

11:38:47 den 2009-05-05

Postat av: Emma

Plantagen hade en del att välja på när vi var där! Snygga utemöbler på bilden iaf! :)

14:07:27 den 2009-05-05


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.