(1)

I´m so freaking bored

Gick upp åtta idah eftersom min läkare skulle ringa angående min allergi. Nu sitter jag här, halv elva på förmiddagen. Frukosten klar och jag har redan handlat mjölk och tagit blodprov. AHHHHHHH. Vad ska  jag göra. Tänkte köpa lite blommor att plantera i blomlådan på altanen men dem pengarna gick åt till blodprovet. Funderar på att åka och titta på trädgårsmöbler. Finns en affär här på landet som säljer och jag klan ju åtminstone hålla mig sysselsatt.

Usch, hatar att vara rastlös. Hm, kanske baka något. Något som tar tid. Undrar hur man gör drömmar?. Sockerkaka går för fort och bullar gör jag jämnt. Kladdkaka kanske. Fika någon?

2009-05-06 @ 10:30:46

Postat av: Andie

Är fröken ledig idag mån´tro? Du skulle ju kunna baka flera sorters kakor och bullar, för det tar ju tid om inget annat.

11:18:45 den 2009-05-06


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.