(2)

Facebook?

Nu har jag som alla andra gått med i Faceook. Förstår inte riktigt visten med det förutom att man kan hålla kontakt med folk lättare kanske. Satt inne på sidan och lekte och gud vad rörigt. Är en sådan preson som vill ha allt uppspaltat och lätt, här ska man trykce på den länken och en den andra. Ja, men jag ska prova ett tag. Kanske kommer in i det någon gång, möjligtvis.

Hade en väldigt trevlig sista april. Slutade två och åkte staden runt och hämtade folk. De andra kom inte förrän fem tiden. Satt på altanen och flummade med norrläningen, hennes make och dennes kusin. Flippade ut helt trots att vi ingen alkohol fått i oss. Efter ett tag kom pappa men inte betedde vi oss bättre för det. Han är iof sig van vid oss alla och vår humor. Jag har ju trots allt fått en del av hans, hihi. Var nog uppe till tre efter mycket pratande, drickande och skrattande. Satt på altanen och mös till  ett tiden sen blev det lite kallt.  Var en riktigt lyckad kväll med goda vänner. Bilder kommer sen.

Fredagen spenderade jag utomhus rensade i rabbaten bakom garaget. Tror inte dem innan oss har gjort någon gång alls. Där vinbärsbuskarna var fanns det massor med konstiga blommor som grävt ner sig ordentligt. Tog bort dem och rensade och sedan planterade jag om dem buskar som hamnat utanför rabatten. Bara spröt men jag hoppas dem växer till sig. NÅn som vet nåt tips över att få dem att växa.

Idag har vi spenderat dagen i solen. En vän ville ha picknick och vi var inte långt efter med att hänga på. Satt i solen åt vattenmelon, jordgubbar, bullar och kakor. Precis som ma ska på en picknick. Var helt underbart poch naturligtvis fick jag första brännan för iår. Bara på ena axeln så solbrännan blir väl sne men men. Man kan inte få allt. Bilderna på detta kommer även de senare.

Nu ska vi äta lite lätt middag. Pöss på er

2009-05-02 @ 19:29:19

Postat av: Josefin

Maffia wars på facebook är mycket berondeframkallande... =P

19:31:01 den 2009-05-02

Postat av: Andie

Tack för en trevlig helg och diverse trevliga utflykter. Och jag ska skicka över bilderna snart... ska bara få arslet ur först... hi hi

14:54:03 den 2009-05-03


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.