(0)

Aprilväder?

Igår på nyheterna sa dem att det skulle regna men idag när jag vaknade och tittade ut ser jag inte ett enda moln och strålande solsken. Har vi fått aprilväder redan eller har inte smhi någon koll alls längre.

Idag ska jag och syster till gamla lägenheten och flyttstäda. Pojkarna gjorde ganska mycket igår så nu ska vi ta det som är kvar. Går ju ganska fort bara man får arslet ur vagnen. Ska bli skönt att bli av med lägenheten. Har varit lite drygt att ha den hängande över huvudet.

Någon som sågpå dokumentären om Fritz igår. Hann se några bitar och den karl har ju aldrig varit frisk. Tänker inte skriva om vad jag såg, blev lätt illamående bara av att tänka på vad han gjort. HUr kan en människa göra något sådant och måt sina egna barn. Hann måste ha något som fattas i skallen, ganska mycket egentligen. Värsta är att mamman (eller mormor) inte upptäckte något. Själv tror jag att hon inte ville upptäcka något. Kanske hon inte vågade. Vad tror ni, varför gjorde han det och varför reagerade ingen?

Sitter inne i datarummet med två vxna karlar som sjunger en helt ny värld fast i WOW. Hihi, inte riktigt friska. Nä nu är det dags för frukost, ha en bra dag alla glada. Pöösss

2009-03-27 @ 09:45:06


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.