(2)

Svenska bokstaver med varianter pa a forsvann. Nan ide

morr kom at nagon knapp pa datorn sa nu skriver den inte vara roliga bokstaver med varianter pa a. Skulle precis skriva om min roliga dag men inte utan dem.

nu ska jag sussa natti natt

2009-06-15 @ 23:45:02

Postat av: Jan Säll

KOlla med:

Kontrollpanelen -> Datum, tid, språk och nationella inställningar -> Nationella inställningar och språk instllningar -> Flik 2 (Språk) och klicka på Information



Där borde du kunna kolla och justara och även se vilken knapp som du kom åt.

08:32:51 den 2009-06-16

Postat av: Marica Rödebäck

Det håller jag med om .. Hehe.

Min svärfar sa så åt maken när han övningskörde.



"Du gör som jag säger, inte som jag gör" ...

21:45:49 den 2009-06-16


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.