(0)

Loppis runda

I måndags var jag. lillasyster, andie och hennes man på loppis. Älskar loppisar, man kan hitta allt och lite till. Hittade två kjolar, en massa böcker, 4 brödformar och lite mer. Har tagit bilder på allt som jag ska lägga upp men min dator och mobil villinte kommunicera. Det var hur som helst en väldigt rolig eftermiddag.

Igår har jag varit ute och lekt hela dagen. Har ´varit strålande solsken och riktigt varmt. Har attackerat allt gräs i vår grusplan med en kratta. Gjort ett sköldpaddsbad och badat sköldpaddorna. Fixat skramlet i bilen. Gjort en stek och haft/har besök av mamma och stefan. De behövde tvätta och plats att städa/tvätta bilarna.

Nu är jag riktigt mör  hela kroppen men på ett skönt sätt. Somnade i solen en timme efter jag ätit lunch och nu är jag lite röd. Solen var så stark att an riktigt kände hur den brände och då somnar jag allltid. Älskar den känslan av solen. Hoppas det är fint väder imorgon med annars får jag fixa med mobben lite istället. Nu ska jag mobba mamma.

Pöss pöss

2009-06-17 @ 21:10:51


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.