(3)

Ledig helg med massor av sol!

Denna veka har jag inte skrivit något eftesom det har varit ca 30 grader i solen så jag har knappt varit inne. Har fixat gräsmattekanter, klippt gräsmattan och rensat rabatter eller nja, kört över rabatterna med gräsklipparen så dem så småningom blir gräs. Rabatterna var så överväxta med allt möjligt så det gick inte att rensa så, off they go. Tilll och med gjort gräsmattan bland bärbuskarna. Växer nån konstig växt som hur mycket jag än rensar tar det två dar så har det växt upp nytt så då tog jag den lättare varianten.

Igår var jag inne hos Andie och lekte med hennes trådlösa nätverk medans pojkarna flyttstädade en väns lägenhet.  Hennes nätverk är för övrigt mysko. Trots att jag kopplade in en annan router och använde bara modemet så gick det ej. Fick gå tillbaka till den gamla router och sätte in lite mer säkerhet istället. Hoppas det funkar.

Sen åkte vi til mor och hämtade sprit, hem till svågern och hämtade dem och sen åkte vi hem till grillen. Var fem stycken men det var alldeles lagom. VI grillade fläskfilé och dem andra korv. Sen sat vi ute på altanen tills 12 och bara pratade. När svåger med flickvän skulle åka hem kom vi på att vi skulle ta en runda med andie. Jag och norrtäljebon på inline och älsklingen på cykel, halv två på natten. Vi var inte hemma förrän halv tre så nu är vi lite möra. Senare ska vi fira svågerns tjej med grillning men det kommer sen.
 
Nu ska jag äta frukost.
 Kram

2009-06-28 @ 10:59:49

Postat av: Andie

Då kan jag upplysa datordoktorn om att nu har jag tydligen två trådlösa nätverk igång (eller de finns, men jag tror inte att de funkar) Den ena skickar upp en liten pratbubbla då och då där det står att den inte får kontakt å den gamla så att säga är ju överkryssad. Men den trådlösa mojjen blinkar för fullt fortfarande. Så som sagt mycket mysko... Nästa gång vi ses får vi göra nåt roligare som kanske färga mitt hår.

16:35:17 den 2009-06-28

Postat av: Jenna

Sv; Jag håller med dig. Man ska inte se ut som 20 när man egentligen är 60. Det är en av de stora anledningarna att jag gillar just Agnetha. Hon är så naturlig, skulle aldrig operera bort sina rynkor. Tack för din komentar om just detta :)

19:02:00 den 2009-06-29

Postat av: Cloey

Såg riktigt gott ut :)

17:48:02 den 2009-07-02


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.