(3)

Inte färdig än

ska fortsätta med designen imorgon men nu är det cold case som gäller pöss

2009-06-07 @ 21:00:27

Postat av: Jan Säll

Ja vi väntar med spänning.



Hälsningar från kusten.

08:31:32 den 2009-06-08

Postat av: Maja

Godmorgon. Allt bra med dig? Jag tänkte bara tipsa om min blogg, där jag just nu skrivit en inlägg om hur du kan få länge hår, intresserad? kika gärna in! Majaalins.blogg.se

08:37:35 den 2009-06-08

Postat av: Andie

Vart tog det rosa vägen? :-(

Ja, ja jag väntar med spänning på hur den här designen kommer se ut när den är färdig. Och nu kan du komma och hämta ditt löshår.

09:04:17 den 2009-06-08


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.