(2)

Ett år äldre idag men jag beställde då inte regnet!

Vaknade av frukost på sängen av min älskling som bakat en bärtårta och sen var det Haagen Daz glass till. INte så nyttig början men en gång per år. Kom upp och då hade han gjort pannkakor eftersom jag sa det på skämt igår hihi. Underbara man.

Tänkte ha en liten balduns på fredag och fira mig. Grillknyt så ni som kan och vill komma kan ju höra av er. Tyvärr så jobbar jag dag dan efter så vi kan inte hålla på så länge men men.

Har inte orkat skriva på nästa en vecka. Helt enkelt för att jag inte haft tid. Jobbat en massa och sen flyttat mamma och hennes saker. Hon har fått ett rum inne istan från idag så nu ska vi bara hitta lägenhet till tuss men nu ska jag äta upp mina pannkakor. Pöss

2009-06-02 @ 09:29:28

Postat av: Andie

Grattis på födelsedagen från mig och maken!

Du har ett till grattis meddelande på min blogg ;-)

Kram

10:32:28 den 2009-06-02

Postat av: Lina

hej hej :)

Vad gullig bror var mot dig, sött gjort!



Jag och Filip önskar stort grattis från oss.



Kram

10:41:00 den 2009-06-02


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.