(3)

Begagnad dator, vilket pris?

Har en begagnad Hp Pavillion som en kompis vill köpa för den står bara och samlar damm här. men har ingen eáning vad jag ska sälja den för. Den kostade ca 13000 när ag köpte den tror jag men det är ca 5 år sedan. Den är flitigt använd men inte sönder mer än vanligt slitage på knappar och sånt. Nå som har någon ide.

Igår skulle jag och lillasyster ha harry potter maraton. Hann igenom en sen i början på andra filmen somnade jag i soffan. Var såå trött. Blivit förkyld igen plus att jag jobbat så det var väl kanske inte någon överraskning men ändå.

Nu ska jag snaska fruksot pöss på er

2009-06-13 @ 11:24:12

Postat av: Karin

hm...jag vet faktiskt inte...fast den e i alla fall super på att mala ner hela träd..ha ha Vi köpte den på bauhouse och den kostade runt 3000:-

11:58:21 den 2009-06-13

Postat av: Sandra Gee

Hej Zarah.



Ja dem kommer nog bli hur duktiga som helst!



Ja jag hade skrivit till dom OM det inte hade varit uppe i max antal kommentarer.. Fast kan iof skriva mail till deras youtubekonto ;)

Det ska jag göra!



MVH

Sandra Gee

16:54:36 den 2009-06-13

Postat av: Ida

Sv: Tack så mycket! Jag kör dock inte, utan åker kartläsare med min käre far. Himla roligt! Håller du också på med motorsport? Vi kör just nu endast i ekonomiklassen, i brist på hela bilar ;-)



Ha det gott!

23:42:34 den 2009-06-13


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.